Clonare ECU & Calculator Cutie (TCU) + Transfer Date IMMO – Plug & Play

Serviciu profesionist de clonare pentru calculatoare motor și cutii automate, cu posibilitatea de transfer avansat al datelor IMMO în cazurile în care unitatea originală este defectă, nu comunică sau are memorie coruptă. Calculatorul de înlocuire devine plug & play cu datele originale copiate integral. Clientul este responsabil pentru alegerea unității compatibile și pentru descrierea completă a situației.

Cere ofertă

Descriere

cest serviciu include clonarea completă a datelor din calculatorul original al vehiculului în calculatorul de schimb, astfel încât unitatea nou montată să fie acceptată imediat de vehicul. Sunt copiate datele esențiale: imobilizator, VIN, codări, configurări și parametri necesari funcționării.

În situațiile în care calculatorul original este complet nefuncțional, inundat, ars sau are zone de memorie corupte, clonarea standard nu este posibilă. În aceste cazuri realizăm transfer avansat de date IMMO, procedură necesară pentru ca unitatea de înlocuire să devină sincronizată cu vehiculul.

Serviciul este destinat atât persoanelor fizice, cât și service-urilor auto care înlocuiesc calculatoare motor sau transmisii și au nevoie de copierea exactă a datelor originale.

Clientul este responsabil pentru alegerea unui calculator compatibil și pentru furnizarea unei descrieri corecte și complete: simptome, defecțiuni, intervenții anterioare (scrieri, deschideri, lipituri, modificări). Aceste informații sunt obligatorii pentru evaluarea corectă a operațiunii.

Serviciul include clonarea datelor, transferul IMMO atunci când este necesar și testarea finală pe banc sau pe vehicul, în funcție de situație.


Ce trebuie trimis

  • calculatorul original

  • calculatorul de schimb (nou sau SH)

  • poze clare cu etichetele

  • descriere completă a situației

  • dacă s-a umblat anterior în unitate, acest lucru trebuie menționat explicit


Ce NU este inclus

  • montaj/demontaj pe mașină

  • reparații hardware extinse

  • corectarea intervențiilor defectuoase realizate anterior

  • tuning sau modificări ilegale


Disclaimer

Toate denumirile tehnice sunt folosite exclusiv pentru identificarea compatibilităților. VisionGarage este un service independent și nu este afiliat niciunui producător auto.

Informații suplimentare

Module type

ECU, TCU

Brand

ALFA ROMEO, ALL BIKE, ALL BRAND, ALPINA – BMW, ARTEC – DEUTZ, ASTON MARTIN, ASTON MARTIN – MERCEDES, BENTLEY, BMW – MINI, BMW – MINI – RENAULT, BOBCAT, BUGATTI, CADILLAC – CHEVROLET, CADILLAC – CHEVROLET – GMC, CAN-AM, CASE – IVECO – NEW HOLLAND, CF MOTO, CHEVROLET, CHEVROLET – HOLDEN – OPEL, CITROEN, DACIA, DACIA – MERCEDES – NISSAN, DACIA – NISSAN – RENAULT, DACIA – RENAULT, DAF – PETERBILT, DODGE – FREIGHTLINER – IVECO – PETERBILT, DODGE – MERCEDES, DONG FENG – FOTO – SHANGAI, DUCATI, FCA, FCA – IVECO – SUZUKI, FCA – LAND ROVER – JAGUAR, FENDT, FERRARI, FERRARI – MASERATI, FIAT, FIAT – SMART, FORD, FORD – IVECO – ISUZU, FORD – JAGUAR, FORD – LAND ROVER – JAGUAR, FORD – MAZDA – RENAULT – SUZUKI, FORD – PSA, FORD – RENAULT, FORD – SEA DOO, FORD – VOLVO – MAZDA, GEELY, GM, GM – FERRARI, GM – KIA, GM – OPEL, GMC, HARLEY, HONDA, HONDA – ACURA, HONDA – FORD, HYUNDAI, HYUNDAI – KIA – SSANGYONG, INFINITI – MERCEDES, INFINITI – NISSAN – RENAULT, ISUZU, IVECO, JAC, JAGUAR, JAGUAR – LAND ROVER, JBC – LANDINI – MCCORMICK, JBC – MAHINDRA, JCB, JCB – GODWIN – MAZZOTTI, JMC, JMC – KUBOTA – MAHINDRA, JOHN DEERE, KIA, KIA – HYUNDAI, KIA – HYUNDAI – GENISIS MOTORS, KTM, LAND ROVER, LAND ROVER – JAGUAR, MAHINDRA, MAN, MAN – VAG, MANITOU, MASSEY, MASSEY – MAN, MASSEY FERGURSON, MAZDA, MEHINDRA, MERCEDES, MERCEDES – DODGE, MERCEDES – DODGE – CHRYSLER, MERCEDES – JEEP – CHRYSLER, MERCEDES – MCLAREN, MERCEDES – SMART, MERCEDES TRUCK, MG, MINI, MITSUBISHI, NEW HOLLAND, NISSAN, NISSAN – INFINITI, NISSAN – OPEL – RENAULT, NISSAN – OPEL – RENAULT – SUZUKI – VAUXHALL, NISSAN – RENAULT, OPEL, OPEL – GM, OPEL – VAUXHALL, PORSCHE, PSA, PSA – FORD, PSA – FORD – LAND ROVER – JAGUAR, PSA – FORD – VOLVO, PSA – OPEL, PSA – TOYOTA, RENAULT, RENAULT – DACIA – NISSAN, RENAULT – DACIA – SMART, RENAULT – NISSAN, RENAULT – NISSAN – DACIA, SAAB, SCANIA, SMART, STELLAINTIS, STEYR, SUBARU, SUBARU – TOYOTA, SUZUKI, SUZUKI – OPEL – VAUXHALL, TATA, TOYOTA, TOYOTA-LAND, VAG, VINFAST, VOLVO, VOLVO – RENAULT

Family

1 TO 1, 1 TO 1 (IF THE EEPROM IS EXTERNAL MOVE IT PHYSICALLY), 1 TO 1 (COPY BOTH PROCESSORS), 1 TO 1 (IF IT HAS MORE THAN 1 EEPROM – NO CLONE), 1 TO 1 (IF THE EEPROM IS EXTERNAL MOVE IT PHYSICALLY), 1 TO 1 (MPC5566 ONLY), 1 TO 1 (NO IMMO DATA), 1 TO 1 and align the CAFD with official diagnosis, 1 TO 1 and remove P0607 if it appear, 1 TO 1 if not work clone 95080 eeprom with another programmer, 1 to 1 with IMMO alignment – NOT TESTED, 1 TO 1- if not work, clone 95080 eeprom with another programmer, 1 TO SERVICE – [AUTO] VAG MEDC17 Clone, 1 TO SERVICE – ADAPT IMMO DATA SIMOS & TCU, 1 TO SERVICE – CLONE VAG PCR2.1, 1 TO STAFF, 1 TO1, NO CLONE, NO CLONE (HIGH IMMO LEVEL 5+), NO CLONE (HIGH IMMO LEVEL 6+), NO TESTED (CHECK IF THE EEPROM IS VIRTUALIZED), NO TESTED (CHECK IF THE EEPROM IS VIRTUALIZED) – Seems 1 to1, NOT TESTED, NOT TESTED (1 to 1), NOT TESTED (1 To 1), NOT TESTED (1 TO 1), NOT TESTED (1to1 and align), NOT TESTED (1to1 if not works, align with off. diagn. tool), NOT TESTED (BEFORE 2020 SEEMS OK), NOT TESTED (HIGH IMMO LEVEL 5+), NOT TESTED (move external eeprom), NOT TESTED (SEEMS DOESN'T WORK 1 TO 1), NOT TESTED (to verify 1 to 1), NOT TESTED – (SEEMS 1 to 1 SWAP EEPROM)

Method

OBD, Bench, Boot/BDM, ISP/ICP

Complexity

Low, Medium, High